EKSTREMALNA UTRATA TŁUSZCZU W 14 DNI DZIĘKI BROKUŁOM. ZASKOCZ SWOJE CIAŁO ZMIANĄ ODŻYWANIA

EKSTREMALNA UTRATA TŁUSZCZU W 14 DNI DZIĘKI BROKUŁOM. ZASKOCZ SWOJE CIAŁO ZMIANĄ ODŻYWANIA

Ćwiczysz regularnie i intensywnie, wylewasz morze potu, jednak wciąż nie widzisz efektów? Ilość znikającego tłuszczu jest zbyt mała, mięśni także nie przybywa odpowiednio dużo? 
Powód jest bardzo prosty – nieodpowiednia dieta. 

Intensywne treningi są niezbędne po to, aby wyrzeźbić mięśnie – to fakt bezsporny. Należy jednak pamiętać, że brak odpowiedniej diety może sprawić, że najbardziej intensywne ćwiczenia nie przyniosą pożądanych efektów i cały wysiłek pójdzie na marne. Przeciętni trening trwa od jednej do dwóch godzin dziennie, a to oznacza, że zostają jeszcze dwadzieścia dwie godziny w ciągu doby, w trakcie których wystarczy chwila słabości, by zrujnować uzyskane do tej pory efekty. 

Wbrew pozorom nie trzeba dużo – jedno piwo, garść chipsów czy też hamburger na obiad wystarczy, by cały plan budowania mięśni runął niczym przysłowiowy domek z kart. Każdy, kto zamierza tracić tkankę tłuszczową, powinien zadbać o odpowiednią dietę – można wręcz stwierdzić, że odpowiedni sposób żywienia to podstawowy filar, na którym należy budować własny plan treningowy.
Bardzo pomocny w tej kwestii może okazać się film stworzony przez Ellitta Hulse, w którym zaprezentowany został prosty trick, dzięki któremu spalisz tłuszcz w krótszym czasie.

Projekcja udowadnia, że – wbrew pozorom – wcale nie trzeba stosować spalaczy tłuszczu po to, by wyeliminować uporczywą tkankę tłuszczową w obrębie brzucha i klatki piersiowej. Co ważniejsze, jest to sztuczka całkowicie naturalna i łatwo dostępna – składa się z siedmiodniowego cyklu oraz trzech faz, podczas których następuje zmiana spożycia tłuszczu i wody. Warunkiem koniecznym jest regularne spożywanie odpowiedniej ilości białka oraz brokułów.

– Przez pierwsze trzy dni powinieneś jeść białko z najsuchszych i najczystszych źródeł białka, takich jak pierś indyka i tuńczyk. Powinieneś też zwiększyć spożycie wody do 8 litrów dziennie. Masz również możliwość jedzenia nieograniczonej ilości warzyw krzyżowych (jedne z najlepszych to brokuły).

– W drugiej 3-dniowej fazie obniż spożycie wody do 4 litrów dziennie. Zamiast niskotłuszczowego białka jedz teraz białko wysokotłuszczowe, jak wołowina, drób itp. Spożywaj też tyle samo brokułów co wcześniej.

– Po drugiej fazie, następuje jeden  dzień, w którym możesz jeść tyle węglowodanów ile chcesz. Możesz również zmniejszyć spożycie wody do 2 litrów dziennie.

Powtarzaj całość przez 2 tygodnie (i nie więcej niż ten okres).

Broccoli

Jakie korzyści zapewniają brokuły?

Brokuły zawierają związki fitochemiczne zwane indolami, które odgrywają ważną rolę w metabolizmie estrogenów. Indole zamieniają nadmiar estrogenu w bezpieczniejsze formy, co znacznie zmniejsza ryzyko wystąpienia raka związanego z estrogenami, jak rak piersi i rak prostaty. Jednocześnie ta „tłumienie” estrogenu pomoże Ci w utrzymaniu poziomu wysokiego i stałego poziomu testosteronu. Badania wykazały, że dieta bogata w indolo-3-karbinole, będące składnikiem warzyw kapustnych, zwiększa wydalanie estradiolu (jednego z najważniejszych estrogenów) u mężczyzn o 50 procent.

Zobacz, dlaczego warto jeść brokuły:

Źródło: fitnessandpower.com, youtube.com

Chcesz więcej ciekawych artykułów? Polub nasz fanpage!

Komentarze